Voor Christine le Duc was het tijd voor een complete rebranding en strategie. In de nieuwe merkbelofte draait het allemaal om de vrouw. Zij staat centraal. Niet als lustobject maar als individu met haar eigen wensen en behoeftes. Christine le Duc voorziet in deze behoeftes en die boodschap komt terug in de branding. Wij hielpen en ontwikkelden een passende looks and feel.
Met de nieuwe pay-off ‘uncover your sexy’ vertelt Christine le Duc dat elke vrouw sexiness heeft. Met deze nieuwe merkbelofte in ons achterhoofd zijn we aan de slag gegaan met de rebranding van de huisstijl, het beeldmerk en deden we de art-direction voor fotografie. We dachten mee hoe we in de uitingen van Christine le Duc het beste de doelgroep konden adviseren en inspireren. Want Christine le Duc is een goede vriendin die je advies geeft en goede ideeën influistert. Wat betreft de branding was het belangrijk om het toegankelijk, fris, fun en sexy te houden. De kleuren hebben een touch-up gekregen met een eigenzinnige twist door oranje toe te voegen. De typografie is sexy en vrouwelijk maar ook toegankelijk
Naast de ontwikkeling van het nieuwe logo en de huisstijl, dachten we na over de art-direction voor de nieuwe key visuals. De beelden sluiten volledig aan op het merkverhaal en het statement, iedere vrouw kan en mag zich sexy voelen. Het project leverde we op in de vorm van een brand guide, zodat niets een consistente uitrol nog in de weg stond.