Wanneer een van Nederlands grootste merken je vraagt om een televisiereclame voor te ontwikkelen, gaan de slingers uit, zelfs als die binnen drie weken gerealiseerd moet worden. Wij hielpen Remia met hun commercial voor drie nieuwe, heerlijke sladressings: van concept tot livegang.
Al snel werd duidelijk dat de nieuwe commercial vooral een sterke productfocus moest hebben, met bijbehorende hero-shots en toepassingen. We lieten ons inspireren door het botanische gevoel en de frisse packaging, en vertaalden dat naar een passend concept en storyboard. Nadat we de productie hadden opgezet, doken we samen met een klein team de studio in om slechts 48 uur later de definitieve versie op te leveren.
De gehele productie is in-house opgepakt met ons eigen team. Door de slimme inzet van AI wisten we de doorlooptijd aanzienlijk te verkorten. Zo hebben onze AI-specialisten het storyboard — dat normaal gesproken getekend wordt — volledig in AI gecreëerd met bewegend beeld. Hierdoor konden we onze ideeën over de set, camerabewegingen en belichting nog beter pitchen, en kreeg de klant een nog duidelijker beeld van ons concept.