De winter—voor sommige mensen de mooiste tijd van het jaar, en voor heel veel anderen vooral koud en donker. De welbekende winterdip ligt dan ook op de loer. Voor ons is de winter vooral een moment waarop we kunnen inhaken, en dat is precies wat we voor Marne Mosterd hebben gedaan met een ludieke productcampagne.
Mosterd kun je op heel veel verschillende manieren eten: als soep, door de salade of natuurlijk op je kroket. Hoewel de toepassing natuurlijk erg belangrijk is, heeft iedere toepassing ook zijn eigen gebruiksmoment. Wij besloten de wintercampagne voor de verandering niet te koppelen aan de toepassing, maar juist aan de handeling. Want dan is een winterdip ineens heel relevant—de allerlekkerste winterdip, wel te verstaan.
Toen het concept stond en onze art directors het beeldconcept ontwikkeld hadden, doken we onze eigen fotostudio in om de beelden te schieten. Naast de key visuals schoten we ook een enorme hoeveelheid videocontent voor de social kanalen. Nadat we de beelden hadden bewerkt, leverden we binnen een week de gehele campagne op voor livegang.