Al vijf decennia lang is Jollein dé bestemming voor alles wat jonge ouders nodig hebben voor hun kleintje. Met een breed assortiment aan producten sluit Jollein naadloos aan bij alle kostbare momenten die jonge ouders beleven – van eten en slapen tot spelen. Ons bureau is gevraagd om dit geliefde merk te ondersteunen in de ontwikkeling van een nieuwe, krachtige pay-off die perfect past bij hun missie en waarden.
De vorige pay-off, “Mothers feel what’s best,” heeft jarenlang goed dienst gedaan, maar sloot niet langer aan bij het huidige sentiment rond ouderschap. Waar de moeder vroeger centraal stond, wordt tegenwoordig de rol van de vader steeds zichtbaarder, en staat het gezamenlijke ouderschap voorop. Met de komst van je eerste kind start ook voor ouders een compleet nieuwe fase vol eerste keren. Dat gegeven vormt de basis voor de nieuwe pay-off: een vertaling die zowel ouders als kind omvat. Jollein is er voor jou, voor je kind en voor al die waardevolle eerste momenten die jullie samen ervaren.
De allesomvattende pay-off die we hebben ontwikkeld, versterkt niet alleen Jolleins merkverhaal, maar biedt ook een krachtige basis voor zowel merk- als seizoenscampagnes. Hiermee kan Jollein zich helder positioneren en inspelen op alle momenten die er toe doen voor jonge ouders en hun kleintjes.