Topdrinks, onderdeel van de B&S Group, is de online slijterij waar wij in eerste instantie het nieuwe merkconcept voor mochten ontwikkelen. Maar toen dit merkconcept eenmaal stond, was het tijd om in te spelen op belangrijke momenten, zoals de zomer. In deze campagne vertellen wij precies wat nou een Topdrink is, wanneer de BBQ heet is en de drankjes ijskoud bijvoorbeeld. Het BBQ seizoen komt eraan en daar speelt Topdrinks natuurlijk graag op in met een verfrissende campagne! Iedere man herkent het moment dat de temperatuur stijgt en je de eerste geur van verbrand houtskool tegenkomt; het BBQ seizoen. Hét moment om het stof van de kamado, grill of wegwerp barbecue te blazen en je schort uit de kast te halen.

En hoewel een heerlijke avond barbecueën in de eerste zomerzon al fantastisch is, kan het nog beter. Want het verschil tussen een gewone barbecue en een perfecte, zit hem in de combinatie. De combinatie van goed gemarineerd vlees met bijvoorbeeld een heerlijke whiskey. Of van een heerlijk braadstuk met een bijpassende cocktail. Dit seizoen zorgt Topdrinks ervoor dat je barbecue heet is en je drankjes koud! Wanneer gaan we barbecueën?!

Een heerlijke campagne waarbij wij het concept, de in-house fotografie, art-direction en volledige uitrol verzorgd hebben.