Reclamewet: een gouden inhaker mag je nooit laten liggen. Ook niet als dat betekent dat binnen vijf dagen een
campagne moet worden opgetuigd, zoals we dat op eigen initiatief deden voor EasyToys. Dat ging ongeveer als
volgt.

Iedere Formule 1-liefhebber weet dat de Tarzanbocht de beroemdste bocht van het Zandvoortse circuit is. Kíjk: dan
hebben een speeltjesfabrikant en de Formule 1 toch meer gemeen dan je in eerste instantie vermoedt. We
bedachten de klapper ‘De enige bocht die je echt goed moet nemen’ en koppelden die aan de Dutch
Grand Prix in Zandvoort.
Eén appje en een paar belletjes verder ging het opeens hard.

Nadat het spandoek op een gevel van een Zandvoorste flat werd gespannen waar drommen fans voorbij kwamen
en de keyvisual als snelwegreclame werd ingezet, ging EasyToys knetter-viral.

De actie werd zelfs besproken tijdens een uitzending van Voetbal Inside. Sneller dan Max kan knipperen, draaiden
we een campagne in elkaar en zetten we daarmee EasyToys op pole position.