Alle grote merken doen mee aan Black Friday. Maar als je echt een heel groot merk bent, dan bedenk je gewoon je eigen dag. Want waarom zou je mee doen met de massa, als je ook alle aandacht alleen op kan eisen?
Dit jaar is het voor EasyToys geen Black Friday, maar Pink Friday! Een sale campagne passend bij het merk EasyToys en die inspeelt op urgentie. Misschien is dit wel de allergrootste uitverkoop ooit van EasyToys. Wij namen het haakje ‘’groot’’ wel erg serieus en zochten hier de basis voor ons beeldconcept, welke zowel urgentie als humor bevat. Om tot dit unieke beeld te komen, fotografeerden we eerst de toys los in onze studio om vervolgens een dag later de modellen te fotograferen. We voegden het beeld met de toy en het model samen tot de uiteindelijke key visuals.

Voor deze sale campagne ontwikkelden wij het concept, verzorgden de fotografie, maakten een hele toffe video voor op de socials en deden de art-direction. Maar ook met de oplevering en uitrol hebben wij ons bezig gehouden, samen met de vormgevers van EasyToys zelf hebben we namelijk in no time alle online en offline materialen opgemaakt. Een sale campagne waar de urgentie vanaf spat en dat allemaal in twee weken tijd!