EasyToys is top of mind, dat is duidelijk. Maar hoe zorg je dat je top of mind blijft en hoe zorg je er als
merk voor dat je meer bent dan alleen de inhaker op social? Met die vraag kwam EasyToys bij ons.
Ons antwoord daarop is een jaarcampagne waarin we op speelse wijze EasyToys verbinden aan een duidelijk statement.
Want anno 2022 is het tijd om over seks te praten. Want hoewel iedereen het doet, durft niemand er over te praten.

En dat is zonde, want naast dat het heel fijn kan zijn, is het ook goed om ervaringen te delen.
De leuke en de minder leuke, zodat iedereen kan genieten van een veilig en fijn seksleven.
Kortom we willen het taboe doorbreken; wij bedachten de Generation Easy campagne.

Een campagne welke een heel jaar zal lopen en vertaald wordt naar verschillende thema’s.
In deze campagne zetten we een generatie centraal. Een generatie die zich niet laat binden door een geboortejaar, maar door inzicht.
Deze generation Easy vindt elkaar in het nieuwe inzicht dat seks heel normaal is en je daar heel goed over kan praten.
Een groep mensen, jong en oud, die open staan voor elkaar en zichzelf dus. Een jaar lang volgen we deze generatie in verschillende momenten, hoe beleeft generation Easy bijvoorbeeld de zomer of kerst?

De campagne trappen we af met een hele zwoele zomer.
Misschien voelde je het al een beetje, deze zomer is anders dan anders…
Dit is namelijk de zomer vol liefde, festivals en een hoop verleiding; dit is de summer of love!

We laten je precies zien hoe onze nieuwe generatie deze zomer beleeft.

Wij bedachten niet alleen het concept voor deze jaarcampagne, maar deden ook de art-direction en vormgeving.
Daarnaast organiseerden we de fotoshoot in onze eigen studio, die speciaal voor de eerste campagne omgetoverd werd tot strand.
Alsof dat nog niet genoeg was, werd onze videograaf ook nog eens ingezet voor de behind the scenes movie.