Het is tijd om het met elkaar eens te hebben over een bijzonder gevoelig onderwerp, pijnlijk misschien zelfs wel. Want hoewel we er niet graag over spreken met elkaar, heel veel vrouwen hebben last van vaginale droogheid en dat kan ontzettend vervelend zijn. Gelukkig kan je er een hoop aan doen.
Easytoys ziet het als hun taak om iedereen te helpen op het gebied van sexual wellness. Dit doen ze o.a. met voorlichting over dit soort onderwerpen. Want met de nodige tips over bijvoorbeeld het voorspel kom je al een heel eind. Daarnaast zijn er een hoop producten zoals glijmiddel die je hier ook bij kunnen helpen.
Wij kregen de vraag om een ludieke campagne te bedenken die dit gevoelige onderwerp aansnijdt. En wat ons betreft is een grap de manier om de drempel te verlagen voor een goed en inhoudelijk gesprek over lastige onderwerpen. Samen met Easytoys koppelden wij deze campagne aan de januarimaand en kwamen we met de titel ‘STOP DRY JANUARY, maak van je AUW een heerlijke AAHHH’. Nadat we het conceptuele haakje hadden gevonden doken we de studio in en schoten wij de key visuals. Voor de video tekenden we het storyboard en leenden we onze studio uit aan Four Creative.
Om de campagne de nodige verdieping te geven bedachten we naast de above the line campagne nog een ludieke influencer give away. Namelijk de ‘EHBD (eerste hulp bij droogte)kit’, vol met informatie, tips en natuurlijk glijmiddel. En alsof dat nog niet genoeg was koppelde CHASE dezelfde influencers aan de ‘Nieuwjaarsglij’ activatie waar wij dan op onze beurt weer een teaser video van maakten.