Voortbouwend op het concept en de pay-off 'Maak er wat van' hebben we voor Marne Mosterd nieuwe campagnes ontwikkeld. Omdat mosterd van de smaakmakers misschien wel één van de meest eigenzinnigste is, hebben we dit in de nieuwe campagne gevisualiseerd door een aantal eigenzinnige types te koppelen aan het product. We maken gebruik van een aantal thema’s die 'Maak er wat van' op onderscheidende wijze vertalen.

Vegan Fashion is de eerste in de reeks van vier campagnes die we in 2023 lanceren. De mosterdsoorten van Marne passen binnen een vegetarisch voedingspatroon en een groot deel is zelfs geschikt voor een veganistisch dieet. Dus voor een bewuste lifestyle zit je met de mosterd van Marne goed!

We hebben gebruik gemaakt van vegan chef’s en influencers. Zij zijn aan de slag gegaan met klassieke vleesgerechten en hebben deze getransformeerd naar heerlijke vegan gerechten. Dit zijn de nieuwe klassiekers. Net zo heerlijk als de oude, maar dan lekker vegan.

Met deze campagne willen we zowel de die-hard veganist bereiken als de bewuste consument die inspiratie zoekt voor een vleesvrije dag.